انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان اداره کل بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان گیلان

آیین انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک میان اداره کل بهزیستی و جمعیت هلال احمر استان گیلان صبح روز سه شنبه بیست دوم خردادماه؛ با حضور آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان و هادی سلیمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در اداره ی جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ در این نشست آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی استان ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهنمامه و گسترش همکاری بهزیستی و هلال احمر استان گیلان، اظهار داشت: ارائه خدمات متنوع فرهنگی، آموزشی، پزشکی و روانشناسی و مشاوره به جامعه هدف از جمله وظایفی است که توسط سازمان بهزیستی انجام می شود و امید است با انعقاد این تفاهم نامه این وظایف بصورت هدفمند تر به ویژه در جهت عرضه خدمات توانپزشکی و دارویی به مددجویان ارائه شود.

وی در ادامه در خصوص استفاده از ظرفیت خدمات دارویی هلال احمر با هدف تامین نیازهای درمانی جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد و گفت: تمام تلاش و همت سازمان بهزیستی بر این است تا مددجویان و توانخواهان بهزیستی بدون هیچگونه دغدغه ای از خدمات درمانی و دارویی موجود در مراکز درمانی استفاده کنند..

طوفانی همچنین موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از جمله مباحث مهم جامعه برشمرد و گفت: بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی بدون ریشه یابی در حال رشد هستند که در این زمینه نیز می بایست از وجود مشاورین متخصص و ظرفیت مراکز مشاوره و روانشناسی بهره بیشتری برد تا شاهد کاهش معضلات اجتماعی باشیم.

مدیرکل بهزیستی گیلان  در این نشست خواهان گسترش بیشتر آموزش کمک های اولیه توسط کارشناسان هلال احمر به جامعه هدف بهزیستی و برگزاری کلاسهای آموزشی برای توانخواهان و مددجویان شد و گفت: با توجه به حادثه خیز بودن استان گیلان و همچنین شرایط ویژه جسمانی طیف کثیری از توانخواهان بهزیستی، آموزش کمکهای اولیه و برخی از نکات کاربردی درمان می تواند در جهت بهبود حال مددجویان و توانخواهان بسیار مثمرثمر باشد و قطعا با گسترش همکاری این دو نهاد و با اتخاذ تمهیدات لازم این امر نیز محقق خواهد شد.

همچنین هادی سلیمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز از انعقاد این تفاهم نامه ابراز خرسندی کرد و گفت : بسیاری از خدمات این دونهاد در جهت تامین نیازهای مددجویان و افراد محروم است و انتظار بر این است تا با گسترش همکاری بیشتر گامهای موثری برای رفاه حال نیازمندان برداشته شود.

وی در ادامه بر لزوم هم افزایی و هماهنگی بیشتر دو نهاد تاکید کرد و هرگونه مساعت و آمادگی لازم در جهت اجرای مفاد تفاهم نامه را اعلام نمود.

کد خبر 109747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد