پیام مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی،دکتر فیاض بخش و شهدای حادثه ترورهفتم تیر و هفته قوه قضائیه

" آریا طوفانی " مدیرکل بهزیستی گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن هفتم تیر ماه، روز قوه قضائیه و سالروز شهادت دکتر بهشتی، دکتر فیاض بخش و هفتاد و دو تن از یاران با وفایش را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم تیرماه هرسال ، یادآور شهادت آیت الله دکتر بهشتی و دکتر فیاض بخش از مخلص ترین یاران انقلاب اسلامی و ۷۲ تن دیگر از نیروهای خدوم و گرانقدر نظام اسلامی است.

یاد شهیدان هفتم تیر، همواره معطر و روح بخش است. هفتاد و دو شهید خونین، هفتاد و دو ستاره خونین، هفتاد و دو نمونه «بودن»، هفتاد و دو مهاجر عاشق؛  جمعی بودند و شمعی داشتند و شمع این جمع، «بهشتی» مظلوم بود. کاروانی بودند و مقصدی داشتند و آن هم فقط «لقاءاللّه » بود.

زندگی در کنار انسان های والایی که قدر لحظه لحظه عمر خود را می شناسند و هیچ گوهری چون زمان را که برای "خدمت به مردم" در اختیارشان قرار گرفته است ارزشمند نمی دانند، فرصت والایی است که نصیب هر فردی نمی شود.

اکنون بهزیستی بعد از چند دهه همچنان میراث دار اهداف شهید دکتر فیاض بخش اسطوره ای که همگان را در مسیر رشد فکری و اعتقادی غلتاند، است.

 اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و دکتر فیاض بخش و ۷۲ تن از یاران امام راحل خانواده و هفته قوه قضائیه ، برای همه خدمتگزاران نظام اسلامی ایران آرزوی توفقیقات و سلامتی دارم و پیروی از راه شهدا در جهت خدمتگزاری صادقانه به مردم عزیز ایران اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

کد خبر 110874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد