برگزاری نشست هماهنگی شورای پایگاه مقاومت بسیج شهید ارشاد بهزیستی گیلان

صبح روز ششم تیر ماه، نشست هماهنگی شورای بسیج و جهاد تببین با حضور آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان، سرهنگ پاسدار رضا رنجبر رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان، محمد برهود فرمانده پایگاه مقاومت شهید ارشاد بهزیستی گیلان، معاونین، روسای دوایر ستادی و سایر اعضای شورای پایگاه بسیج در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، سرهنگ رضا رنجبر در این نشست ضمن گرامیداشت چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و یاران همراهشان،  به موضوع مهم انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی هوشیارانه در انتخابات شرکت خواهند کرد و طبق فرمایش مقام معظم رهبری حماسه حضور را رقم خواهند رد.

وی حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور در مراسم بدرقه و تشییع پیکر شهید جمهور را سرآغازی برای تحقق حماسه حضور برشمرد و گفت: مطمئنا مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور در شعبات اخذ رای در سراسر کشور بار دیگر ثابت خواهند کرد که پای نظام و انقلاب خواهند ایستاد و ادامه دهنده راه شهیدان هستند.

سرهنگ رنجبر اضافه کرد: جهاد تبیین همچنان ادامه دارد و مشمول زمان خاصی نمی شود و یکی از ارکان جهاد تبیین این است که خدمات صادقانه دولت را با بیان صحیح به مردم ارئه دهیم.

وی در پایان ضمن قدردانی از خدمات و فعالیت های شورای بسیج بهزیستی گیلان تصریح کرد: بسیج عاملی برای بازدارنگی تهاجم فرهنگی است و پویایی بسیج می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف نماید و امید است تا بسیجیان همچنان پرحرارت در هر مسئولیتی که دارند در صدد حل مشکلات مردم برآیند.

همچنین مدیرکل بهزیستی گیلان نیز از خدمات و فعالیتهای ارزشمند شورای بسیج قدردانی کرد و بر لزوم اتحاد و همبستگی شورای بسیج در راستای خدمت رسانی بهینه به جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.

طوفانی در ادامه اقدامات و خدمات دولت سیزدهم را در بسیاری امور به ویژه در جهت رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی تاثیرگذار دانست و گفت: شهید آیت الله دکتر رئیسی در طول خدمت صادقانه خود همواره نگاه ویژه ای به محرومان و نیازمندان داشتند و در همین راستا تصمیمات و تمهیدات قابل توجهی در جهت رفع مشکلات مددجویان بهزیستی اتخاذ گردید.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی تمامی پشت نوبتی های دریافت مستمری را از چرخه انتظار خارج کرد و تا امروز هیچ پرونده ای برای دریافت مستمری پشت نوبت نمی باشد و همگی واجدین شرایط از خدمات و دریافت مستمری بهزیستی بهره مند می شوند.

مدیرکل بهزیستی گیلان در خاتمه با بیان اینکه در روز جمعه مردم با آگاهی کامل پای صندوق های رای خواهند رفت و حماسه حضور را جهت انتخاب رئیس جمهور اصلح رقم خواهند زد اضافه کرد: خانواده بزرگ بهزیستی اعم از کارکنان و جامعه هدف همیشه با حضور خود به عهد و پایبندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وفا می کنند و این بار نیز در این برهه حساس مانند تمامی انتخابات گذشته باز هم  پای کار خواهند بود و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت خواهند کرد.


در پایان نیز احکام صادره از سوی سرهنگ پاسدار عباس حسینی جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور بسیج اقشار به محمد برهود فرمانده پایگاه و سایر اعضای شورای پایگاه بسیج شهید ارشاد بهزیستی گیلان ابلاغ گردید.

کد خبر 110792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد