بهزیستی بیش از ۲۰ میلیارد تومان به جامعه هدف پرداخت می کند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از پرداخت  نزدیک به  ۲۰ میلیارد تومان به صورت ماهیانه به جامعه هدف  خبر داد و گفت: بهزیستی با پرداخت مستمری و حق پرستاری، هزینه امداد بگیران، کمک های موردی  و... به صورت ماهیانه علاوه بر اختصاص وسایل کمک توانبخشی  و چرخه خدمات یاریگر مددجویان است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی شهرستان ایجرود افزود: نزدیک به ۲۰ هزار فرد دارای معلولیت تحت پوشش هستند و بهزیستی بیش از ۵۰ ماموریت را به صورت تخصصی انجام می دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هزار نفر شامل کودکان، افراد دارای معلولیت، سالمندان، بانوان سرپرست خانوار و ... تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند و ارائه خدمات بهزیستی با پرداخت وام اشتغال زایی، مستمری، ودیعه مسکن و کمک هزینه خرید مسکن و... و. پایان نمی پذیرد و همواره ادامه دارد.

وی از تلاش بهزیستی جهت تقویت فرهنگ خانواده محوری جهت نگهداری از معلولین و سالمندان در خانواده ها خبر داد و تصریح کرد: بهزیستی علاوه بر حمایت از خانواده ها جهت نگهداری افراد دارای معلولیت و سالمندان در خانه توانسته در زمینه گسترش مراکز شبانه روزی و مراکز روزانه سالمندان و بیماران اعصاب و روان قدم های موثری بردارد.

این مقام مسئول از مردم خواست چون همیشه در زمینه تاسیس مراکزمراقبتی نگهداری و یاری به اقشار آسیب پذیر، افراد دارای معلولیت و... در کنار جامعه هدف بهزیستی باشند.

کد خبر 109034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد