ثبت نام متقاضیان مسکن ویژه مستاجرین محلات کم برخوردار آغاز شد 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از ثبت نام متقاضیان مسکن ویژه مستاجرین در محلات کم برخوردار در شهرستان های زنجان و خدابنده خبر داد و گفت: ثبت نام در طرح احداث مسکن متناسب با آورده مستاجران محلات کم برخوردار در قالب تعاونی از طریق سامانه جامع مسکن اتاق تعاون ایران به آدرس Iccmaskan.ir انجام می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو با بیان اینکه ثبت نام در این شهرستان ها، در بازه زمانی  23 خرداد تا 4 تیرماه اعلام شده است، افزود: مستأجران باید در زمان ثبت‌نام متاهل و سرپرست خانوار بوده و تاکنون از وام خرید یا ساخت مسکن استفاده نکرده باشند.

خدابنده لو با اشاره به اینکه ثبت نام زنان خود سرپرست مشروط به اینکه کمتر از ۳۵ سال سن نداشته باشند، مانعی ندارد، عنوان کرد: متقاضی و افراد تحت تکفل باید فاقد زمین مسکونی با واحد مسکونی باشد و حداقل باید سابقه سه سال سکونت در محله مورد درخواست را داشته باشد.

مدیرکل بهزیستی افزود: تعداد 2 محله کمتر برخوردار در قالب این طرح در اولویت محرومیت زدایی قرار گرفته اند که یک محله در شهر زنجان  و یک محله در شهرستان خدابنده تعیین گردیده است.

وی یادآور شد: پایگاه های خدمات اجتماعی بهزیستی با همکاری معتمدین محلی برای افراد کم‌برخوردار تمامی خدمات حمایتی و مددکاری ارائه می‌ دهند تا به مرحله توانمندسازی برسند.

کد خبر 110575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد