نظارت بر ۱۸ مرکزشبانه روزی بهزیستی شهر زنجان انجام می شود    

سرپرست بهزیستی شهرستان زنجان در بازدید از مراکز شبانه روزی با اشاره به اینکه تمامی فعالیتهای مراکز شبانه روزی کنترل و بررسی می شود، اظهار کرد: در حال حاضر بهزیستی شهرستان زنجان ۱۸ مرکز نگهداری شبانه روزی تحت نظارت خود دارد که بیش از یک هزار نفر از مددجویان از این مراکز خدمات دریافت می کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زنجان مهدی آقاجانلو در حاشیه ی بازدید شبانه از مراکز عنوان کرد: کارشناسان حوزه‌های تخصصی و بازرسی در سطوح استان و شهرستان به طور مکمل و هماهنگ بر روی مراکز بهزیستی نظارت جامع دارند.

وی بیان کرد: اغلب این بازدیدها به منظور ارزیابی دقیق شرایط ، کیفیت خدمات و تعیین سطح رعایت دستور العمل‌های سازمان بهزیستی در مراکز در ساعات غیراداری ، شبانه و به صورت سرزده انجام می گیرد.

آقاجانلو افزود: این بازدیدها موجب رفع نواقص و اصلاح روش‌ها می شود و همراه با این بازدیدها تیم نظارت استان شامل دفاتر حراست، ارزیابی و کارشناسان مراکز غیر دولتی نیز بازدیدهای دوره ای خود را انجام می دهند.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه سامانه ۱۴۸۲دیده بان بهزیستی آماده دریافت پیشنهادات عموم شهروندان است، اظهار کرد: خط ۱۴۸۲ پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بهزیستی است و تماس با این شماره به صورت رایگان و از طریق خط تلفن ثابت و همراه همه روزه از ۸ صبح لغایت ۲۰ شب امکان پذیر است.

وی خاطر نشان کرد: گزارشات مردمی می تواند در زمینه فعالیت مراکز دولتی و غیردولتی اعم از مراکز مشاوره و روانشناسی، مراکز روزانه و شبانه روزی افراد دارای معلولیت، سالمندان و بیماران روانی مزمن، کمپ های ترک اعتیاد، مراکز شبه خانواده و کلینیک های مددکاری و ...باشد.

کد خبر 108685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد