به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زنجان سید رزاق منافی گفت: ارایه راهنمایی خدمات توانبخشی روزانه و شبانه ، پرداخت کمک موردی ، خدمات مددکاری به افراد تحت پوشش بهزیستی ، ارجاع به واحدهای تخصصی جهت تشکیل پرونده و... جزء خدماتی است که در میز خدمت بهزیستی شهرستان زنجان در حوزه توانبخشی به مراجعان ارائه شده است .
وی افزود : در حوزه اجتماعی نیز خدمات حمایتی – توانمندی زنان و مراکز شبه خانواده و مهدهای کودک ، خدمات راهنمایی و مشاوره و ارجاع به اورژانس اجتماعی ، ارایه خدمات شیرخشک و چندقلوها ، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، درمان و معاش به مراجعه کنندگان ارائه شده است .
منافی با اشاره به اینکه یکی از راههای افزایش اثر بخشی سازمانی ،بهبود کیفیت خدمات و تامین نیازها و انتظارات جامعه هدف است ، تصریح کرد : با ارائه خدمات در میز خدمت مراجعات به واحدهای تخصصی و بدون اتلاف وقت و طبق نظر کارشناس میز خدمت انجام گرفته و از مراجعات پراکنده و بی مورد به واحدهای تخصصی جلوگیری شده و اکثر موارد در حد امکان در میز خدمت انجام می گیرد.
مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان اظهار کرد : تشریح فعالیت ها و وظایف واحدهای تخصصی و پاسخگویی شفاف و صریح و پیشگیری از سردرگمی مراجعین ، پیگیری درخواست های مراجعین پس از ارجاع به واحدهای تخصصی از دیگر خدمات میز خدمت این اداره می باشد .
وی در خصوص نحوه درخواست خدمت از سازمان بهزیستی بصورت غیر حضوری و یا الکترونیکی افزود : هر فرد که در سازمان بهزیستی دارای پرونده باشد می تواند با مراجعه به آدرس http://request.behzisti.net درخواست خود را ثبت نماید. و کلیه مراحل نتیجه درخواست ، بصورت پیامک به شماره موبایل و نیز ارسال به ایمیل فرد اطلاع رسانی خواهد گردید و اگر فردی در سازمان بهزیستی دارای پرونده نباشد می تواند با مراجعه حضوری به میز خدمت بهزیستی شهرستان درخواست تشکیل پرونده بدهد.
زنجان | مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان با بیان اینکه خدمت رسانی و پاسخ گویی شفاف و صریح و به موقع به ارباب رجوع و جامعه هدف جزء اصلی ترین وظایف سازمان بهزیستی است ، افزود : در 6 ماهه اول سال جاری نزدیک به 4 هزار نفر از شهروندان به میز خدمت این اداره مراجعه نمودند که بیشترین خدمات ارائه شده در قالب میز خدمت شهرستان زنجان مربوط به حوزه توانبخشی می باشد .
کد خبر 12314
نظر شما