برگزاری جلسه شورای اداری بهزیستی هرمزگان

جلسه شورای اداری بهزیستی هرمزگان با حضور مدیرکل ،معاونین ، مسئولین واحدهای ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه شورای اداری بهزیستی هرمزگان به ریاست سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان و با حضور معاونین ، مسئولین واحدهای ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها در محل سالن جلسات حوزه مدیریت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارش میزان تحقق برش های عملیاتی و امتیازهای کسب شده به تفکیک ادارات بهزیستی شهرستان ها ارائه و روسای هر یک از ادارات بهزیستی شهرستان ها پیرامون تحقق و یا دلایل عدم تحقق برش های عملیاتی در حوزه های مختلف به ارائه توضیح پرداخته و دغدغه ها و چالش های پیش رو را بیان کردند.

در ادامه هر یک از معاونین تخصصی و روسای ادارات و مسئولین واحدهای ستادی ضمن تفسیر و توضیح دغدغه و چالش های مطرح شده از سوی شهرستان ها و ارائه پیشنهاد و راهکار به تشریح مطالب و اولویت های حوزه مرتبط پرداختند.

جمع بندی مطالب از سوی مدیرکل بهزیستی هرمزگان پایان بخش این جلسه ۹ ساعته بود .

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این جلسه و در جمع بندی مطالب ، به ارائه راهکارهایی برای مرتفع نمودن چالش ها پرداخت و در خصوص پیگیری مسائل از سوی معاونین و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها دستورات لازم صادر کرد.

وی در ادامه تاکیداتی پیرامون پیگیری موضوعات مربوط به تسهیلات اشتغال مددجویی و مشکلات موجود در این خصوص ، افزایش تعاملات درون و برون سازمانی ، نیازسنجی و اولویت بندی امور ،  نظارت بر عملکرد و اجرای صحیح دستورالعمل ها در مراکز زیرمجموعه ، اهتمام در انعقاد به موقع قراردادها و تفاهم نامه ها ، ساماندهی نیروی انسانی و اهتمام ویژه در تامین سلامت روان و انگیزه مندی کارکنان در شهرستان ها ارائه نمود.

ارتقای شاخص های حراستی و حفاظتی ، فعال نمودن کمیته های سلامت روان و مشارکت های مردمی و برگزاری منظم جلسات کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان در شهرستان ها از دیگر محورهای سخنان مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه بود .

کد خبر 118643

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد