میناب | برگزاری جلسه شورای سالمندان شهرستان میناب

همزمان با ایام گرامیداشت هفته سالمندان ، جلسه شورای سالمندان شهرستان میناب به ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با ایام گرامیداشت هفته سالمندان ، جلسه شورای سالمندان شهرستان میناب به ریاست بهرامی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه و با حضور  جاودان رئیس اداره بهزیستی شهرستان وجمعی از مدیران دستگاههای اجرایی درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه بهرامی معاون فرمانداری  ویژه با عرض تسلیت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله رحمت الله علیه بیان کرد : باید با هم افزایی و استفاده از ظرفیت همه دستگاهها ، زیرساختهای لازم برای حضور هرچه بیشتر و پررنگتر سالمندان درجامعه فراهم گردد زیرا این موضوع باعث سلامتی و شادابی هرچه بیشتر آنها می شود.

در ادامه هریک از اعضاء به بیان نقطه نظرات خود در این موارد پرداخته و مقرر گردید در خصوص واگذاری فعالیت طرح توانبخشی بنیاد فرزانگان و  کانون جهان دیدگان به بخش غیردولتی از طریق فراخوان عمومی اقدام گردد.

برگزاری مستمر و منظم جلسات کمیته های سالمنـدان ، کمیته تخصصی امور سلامت و بیمه سالمندان ، کمیته امور رفاهی و حقوقی سالمـندان و امور آموزشی و تربیت بدنی سالمندان از سوی دستگاههای متولی بخشی دیگر از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 118348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد