مشکین شهر|  برگزاری مراسم گرام داشت روز جهانی سالمندان

همزمان با روز جهانی و هفته سالمندان مراسم تکریم از سالمندان در مرکز روزانه توانبخشی صفا با حضور امام جمعه محترم مشگین شهر، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، فرماندهی نیروی انتظامی و پادگان شهید بیگلری و جمعی از روسای ادارات برگزار شد.

در این مراسم با وقار امام جمعه مشگین شهر با بیان آیات قرآن و احادیث از حضرت معصومین در رابطه با تکریم سالمندان گفت: نیکی به سالمندان به عنوان ذخیره دنیا و آخرت بوده و نتایج رفتار با این عزیزان در زندگی روزمره مان خود را نشان می دهد.

وی در قسمتی از بیانات خود با دعوت همگان جهت تکریم و برخورد مهربانانه با سالمندان، خواستار توجه ویژه و مستمر مسئولین جهت رفع نیازهای این ولی نعمتان شد.

  در این مراسم صفر بصیرت رئیس اداره بهزیستی مشگین شهر ضمن تبریک روز سالمندان از ارائه خدمات آموزشی، ورزشی، درمانی و تفریحی برای ۵۰ نفر از سالمندان به صورت روزانه در این مرکز خبر داده و اظهار داشت: این اقدامات در ارتقای سلامت جسمی و روانی سالمندان تاثیر به سزایی دارد.

  وی گفت : بیش از ۴۰۰ نفر از افراد بالای ۶۰ سال در شهرستان مشگین شهر تحت حمایت بهزیستی قرار دارند و این اداره سالانه به بیش از ۱۰۰۰ نفر از سالمندان و خانواده های آنان آموزش های مختلف پیشگیری از معلولیت دوران سالمندی ارائه می دهد.

 در قسمتی از این مراسم کودکان با حضور در جمع سالمندان و اهدای شاخه گل از این عزیزان تجلیل به عمل آوردند و در پایان از سالمندان فعال در امورات ورزشی، فرهنگی و اجتماعی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 118565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد