نشستی برای توسعه خدمات ورزشیِ ناشنوایان

با حضور بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، رئیس هیئت والیبال و سرپرست هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان، در دفتر مدیریت بهزیستی دیدار کردند.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

در این نشست، سید رامین مؤذنی که باتازگی به‌عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های ناشنوایان منصوب شد، با حضور در دفتر مدیریت بهزیستی استان، با بهزاد شهبازی و بهمن بوچانی رئیس هیئت والیبال (مسئول تربیت‌بدنی و فوق‌برنامه بهزیستی استان)، به گفت‌وگو و تبادل‌نظر جهت توسعه همکاری‌ها و هم‌افزایی در راستای ارائه خدمات ورزشی به جامعه هدف بهزیستی، خاصه افراد دارای معلولیت شنوایی پرداخت.

مدیرکل بهزیستی استان، به مسئولان حاضر در این نشست اطمینان خاطر داد که در زمینه توسعه خدمات ورزشی به جامعه هدف بهزیستی، از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد شد و در ادامه گفت: سازمان بهزیستی به دنبال افزایش روحیه نشاط، شادابی و امید به زندگی در بین افراد دارای معلولیت است و در این زمینه تمامِ همتِ خود را به‌کار خواهد گرفت.

همچنین در پایان این نشست، بهمن بوچانی ضمن اعلام آمادگی جهت حمایت از تمامی ورزشکاران دارای معلولیت، عنوان کرد: هیئت ناشنوایان دارای ۱۸ رشته ورزشی است که هیئت والیبال آمادگی خود را در زمینه کمک به رشد و توسعه رشته والیبال در بین افراد دارای معلولیتِ شنوایی، اعلام می‌دارد.

خبر مرتبط


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 117220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد