سومین نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد استان کرمانشاه، در سالن فجر اداره‌کل بهزیستی برگزار شد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

طی این نشست که با حضور بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی، وحید مرادی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و همچنین دستگاه‌های عضو این کمیته تشکیل شد؛ معاون امور پیشگیری بهزیستی استان با اشاره به نقش مهم این کمیته در زمینه کاهش آسیب‌های ناشی از اعتیاد مطالبی را عنوان کرد.
 
 در ادامه، کارشناس پیشگیری از اعتیاد بهزیستی استان، به ارائه گزارش مبسوطی در زمینه اجرای طرح و برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد شامل؛ طرح شناختی_رفتاری، کیان، اجتماع‌محور در محلات، پازک و کارزار رسانه‌ای در سطح استان پرداخت.

همچنین مدیرکل بهزیستی استان نیز به وظایف ۵۲ گانه بهزیستی و جامعه هدف آسیب‌دیده و در معرض آسیب تحت پوشش اشاره کرد و بیان داشت: در میان وظایفِ ۵۲ گانه‌ی مهم و سنگینی که بر عهده این سازمان قرار دارد، "پیشگیری از اعتیاد" تنها یکی از این جمله وظایف است.
 
در ادامه، رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن قدردانی از تلاش‌های بهزیستی و سایر دستگاه‌های فعال در حوزه مبارزه و پیشگیری از سوء‌مصرف مواد مخدر، در خصوص لزوم همکاری دستگاه‌ها و همگانی شدن امر مبارزه با مواد مخدر مطالبی را عنوان کرد.
 
در پایان نیز پس از تبادل نظر اعضاء و جمع‌بندی مطالب، حکم محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، با موضوع انتخاب بهزاد شهبازی به‌عنوان؛ "ریاست کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان"، توسط رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، به مدیرکل بهزیستی اهداء شد.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد