اشتهارد | جلسه فصلی شورای سالمندان شهرستان اشتهارد برگزار شد

روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه دومین جلسه فصلی شورای سالمندان شهرستان اشتهارد با حضور مهندس سرزعیم معاون فرماندار و رئیس شورای سالمندان،افشاری رئیس اداره بهزیستی و دبیر شورای سالمندان و رؤسای ادارات عضو این شورا در محل سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری شهرستان اشتهارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در ابتدای جلسه "بهروز افشاری" مصوبات جلسه قبل و دستور جلسه را قرائت و گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در این حوزه را بیان کرد.

در ادامه مهندس سرزعیم به بیان جایگاه رفیع سالمندان در خانواده و جامعه پرداخته و با بیان اینکه روزی همه ما سالمند خواهیم شد به اهمیت برنامه ریزی برای سالمندان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه باید آمار دقیق از سالمندان و افراد دارای معلولیت در شهرستان احصاء گردد،اظهار داشت:تیم کارشناسی متشکل از بهزیستی، فرمانداری، شهرداری و شبکه بهداشت، ثبت احوال و کمیته امداد امام (ره) و کانون بازنشستگان تشکیل شود تا ضمن ایجاد بانک اطلاعاتی جامع درباره افراد دارای معلولیت و سالمندان شهرستان اشتهارد ، برنامه ریزی لازم برای تکریم این قشر از جامعه عملیاتی گردد.

این مقام مسئول در خصوص استفاده رایگان سالمندان از اماکن ورزشی و تفریحی شهرستان و همچنین تأمین سالن و امکانات پذیرایی و برنامه ریزی برای تکریم سالمندان در روز جهانی سالمندان را از شهرداری‌های اشتهارد و پلنگ آباد مورد تأکید قرار داد.

گفتنیست ویزیت دوره ای رایگان پزشکی ،تست قند و فشارخون،دوره های آموزشی پیشگیری از معلولیت‌های دوره سالمندی، برنامه ریزی فعالیتهای ورزشی و صدور کارت منزلت برای تخفیف و یا استفاده رایگان از امکانات ورزشی برای سالمندان و برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی سالمندان از جمله مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 117161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد