کرج | جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس و هفته ناشنوایان در بهزیستی شهرستان کرج

روز چهارشنبه بیست و هشتم شهریورماه بمنظور برنامه‌ریزی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته ناشنوایان جلسه ای در دفتر امور فرهنگی بهزیستی شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛با حضور "فرهاد پادری ثانی"مدیر بهزیستی شهرستان کرج، "حجة الاسلام والمسلمین قربانی" امام جماعت اداره بهزیستی، "حمیده عباسی" دبیر فرهنگی بهزیستی و "حمید قهرمانی" نماینده انجمن و هیئت مذهبی ناشنوایان بهزیستی شهرستان کرج، جلسه ای با هدف بررسی و اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت این ایام تشکیل شد.

"فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج در این نشست گفت: هدف ما از برگزاری این برنامه‌ها،گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه است.

وی همچنین افراد دارای معلولیت شنوایی را خلاق و توانمند برشمرد و خواستار همراهی و تعامل هرچه بیشتر و دو سویه انجمن و هیئت مذهبی ناشنوایان با بهزیستی در راستای ارائه خدمت مطلوبتر به جامعه هدف ناشنوا شد.

این جلسه با بررسی نیازها و پیشنهادات اعضاء حاضر ادامه یافت و مقرر شد برنامه‌های مختلفی از جمله برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس و هفته ناشنوایان برگزار شود.

کد خبر 117440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد