ورامین | برگزاری دومین جلسه شورای مشارکت‌های مردمی

دومین جلسه شورای مشارکت های مردمی با محوریت بازگشایی مدارس در دفتر رییس اداره بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه با حضور ثامنی راد رئیس اداره  و بختیاری معاون اداره بهزیستی و کارشناس مشارکت های مردمی بهزیستی و اعضائ هیات امنای  بهزیستی برگزار شد.

در ابتدای جلسه  ثامنی راد  رییس اداره بهزیستی ضمن تشکر از همراهی  اعضای هیات امنائ وخیرین به آمار و عملکرد ۶ ماهه اول سال  اشاره کرد و گفت:با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس انتظار داریم خیرین و شرکتهای تولیدی در حد توان خود یاریگر ما باشند تا بتوانیم بخشی از نیازهای اولیه دانش آموزان تحت پوشش را  برآورده کنیم.

ثامنی راد در ادامه گفت بهزیستی  به عنوان یک ابرسازمان حمایتی دارای وظایف متعددی است بسیاری از فعالیت های حمایتی بهزیستی با کمک خیرّین نیک اندیش انجام می شود و در اصل این افراد بازوان توانمندی برای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی می باشد.

وی ادامه داد گستردگی دامنه فعالیت‌ها و وظایف بهزیستی می طلبد از تمام ظرفیت‌های موجود به ویژه خیرین و موسسات خیریه استفاده کرد و بدون حضور خیرین، سازمان بهزیستی، نمی‌تواند برنامه های خود را به صورت کامل پیش ببرد.

در ادامه جلسه حاضرین پیشنهادات خود را مطرح نمودند تا با آغاز فصل شروع مدارس درمهرماه که با شور شادی برای دانش آموزان همراه می باشد. ومقرر گردید ۵۰۰ پک لوازم التحریر کامل به همت خیرین تهیه وبین دانش اموزان جامعه هدف توزیع شود.

کد خبر 117106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد