دومین ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان خراسان جنوبی برگزار شد

صبح امروز،دومین ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان خراسان جنوبی برگزار شد.

دومین ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی و دیگر اعضاء در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی مهندس عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این جلسه گفت: انجام مناسب سازی علاوه بر ظرفیت سازمانی بودن یک مسئولیت سازمانی، اجتماعی و عرفی بر گردن همه ما مسئولین است که دیر یا زود همه ما درجامعه به آن نیاز پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: تامین الزامات و رعایت استانداردهای مناسب سازی در بخش های دولتی نمی‌بایست معطل موضوعاتی همچون تامین اعتبار بماند و مدیران از محل جاری و با تصمیمات داخلی این مهم را بایستی رعایت و تامین کنند.

عباس زاده رعایت استاندارد مناسب سازی را عامل مهمی در راستای تامین رفاه اجتماعی و تکریم افراد دارای معلولیت، جانبازان، سالمندان، و... اعلام کرد.شرفی مدیرکل بهزیستی استان و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان هم در ابتدای این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته سالجاری و مصوبات اجراشده جلسه قبل پرداخت .

شرفی ضمن اشاره به اقدامات کوچک و بزرگی که توسط بسیاری از دستگاهها، دانشگاهها، متصدیان اماکن عمومی مانند ساختمانهای پزشکان و مجتمع‌های بین راهی در حوزه مناسب سازی انجام شده گفت: اگر دغدغه تامین مناسب سازی برای مدیران وجود داشته باشد این مهم به طریقی انجام خواهد گرفت.

در ادامه تعدادی از مدیران دستگاه‌های حاضر در جلسه به گزارش اقدامات انجام شده پرداختند، پیشنهادات شنیده و تصمیماتی اتخاذ شد.

در پایان این جلسه ازمدیران و یا کارشناسان دستگاه های فعال و پیشتاز در انجام مناسبت سازی با اهدای لوح تقدیری با امضای مهندس عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تقدیر شد.

فنی و حرفه ای، نوسازی مدارس، دفتر فنی استانداری، حج و زیارت، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و سازمان بازنشستگی از جمله این بخشها بودند که از آنها تقدیر صورت گرفت.١۴٠٣/۶/٢٠

کد خبر 116827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد