دومین جلسه ستاد ساماندهی سالمندان خراسان جنوبی در سال جاری برگزار شد

امروز دومین جلسه ستاد ساماندهی سالمندان خراسان جنوبی در سال جاری با حضور طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی شرفی مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی ودیگر اعضا در سالن شهید ماژانی استانداری برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی شرفی مدیرکل در ابتدای این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت به ارائه گزارشی از اقدامات بهزیستی در حوزه سالمندان و برنامه های پیشنهادی بهزیستی برای هفته سالمندان پرداخت.

طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی هم در جلسه فوق ضمن تقدیر و تشکر از اعضا و کمیته های ذیل شورای سالمندان گفت: قرار گرفتن بهزیستی در بین ٣ استان برتر کشور بابت اجرای مطلوب سند سالمندان نشان از مدیریت، برنامه ریزی و پیگیری درست امورات توسط مدیرکل و همکارانشان در بهزیستی استان است که از آنها تقدیر و تشکر میگردد.

وی افزود: در مجموع در استان پیگیری خوبی صورت گرفته واقدامات قابل قبولی در حوزه سالمندان انجام شده است اما کافی نیست و همه ماروزی سالمند میشویم پس باید جوری آنها را تکریم وبه آنها ارائه خدمت نماییم که روزگاری که خود به آن مقطع رسیدیم از مسئولین سرکار انتظار خواهیم داشت.

طالبی عنوان داشت:سالمندان کوله باری از تجربه دارند وبسیاری از مواردی که ما از آن بهره میبریم نتیجه اقدامات گذشته آنها است.

وی افزود: برنامه های خوبی توسط دستگاه ها برای هفته سالمندان پیشنهاد شده است و امیدواریم به هفته سالمندان محدود نشود بلکه این هفته بصورت نمادین و اخص فرهنگ سازی و تکریم و خدمت رسانی به سالمندان شود.

انجام مناسبت سازی خوب برای تسهیل مراجعه سالمندان و افراد دارای معلولیت به دستگاه‌های اجرایی خصوصا به اتاق مسئول و رئیس مجموعه هماهنگی و همکاری تمام دستگاه ها با دبیرخانه و برگزاری تا جشنواره بزرگ ویژه سالمندان بازنشستگان در هفته سالمندان از جمله مواردی بود که طالب به آن اشاره کرد.

دفتر اجتماعی وفرهنگی استانداری، هلال احمر، کمیته امداد بنیاد فرزانگان، دانشگاه علوم پزشکی سازمان مدیریت و بهزیستی دستگاه هایی بودند که به عنوان دستگاه در این مرلسم از دست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لوح تقدیر خودرا دریافت کردند.

کد خبر 117299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد