شهرستان بوشهر| برگزاری نشست  تبیینی با موضوع جریان شناسی انتخابات با حضور مشاور عفاف و حجاب بانوان فرمانداری با کارکنان مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر

در راستای تبیینی با موضوع جریان شناسی انتخابات و دعوت مردم و کارکنان به حضور آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری نشستی با حضور مریم سعیدی مشاور عفاف و حجاب بانوان فرمانداری با مدیر و کارکنان مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این نشست صدیقه بهشتی پور مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر  بر اهمیت حضور همه آحاد مردم در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور اصلح تاکید و خواستار حضور کارکنان و خانواده بزرگ  بهزیستی و جامعه هدف در پای صندوقهای رأی شد.

مریم سعیدی مشاور عفاف و حجاب بانوان فرمانداری نیز ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهید جمهور ایت الله رئیسی و شهدای خدمت اظهار داشت: حضور در انتخابات وظیفه همه ماست و ما وظیفه داریم به عنوان یک ایرانی در سرنوشت کشور نقش بسزایی داشته باشیم و با انتخاب فرد اصلح شکوه و عظمت ایران اسلامی مقتدر را به معرض نمایش در بیاوریم.

وی در ادامه و با تاکید رویکرد  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رابطه با انتخابات اشاره  و خواستار مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات  پیش رو شد.

کد خبر 110589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد