گناوه| برگزاری نشست روشنگری در اداره بهزیستی شهرستان گناوه با موضوع انتخابات

نشست روشنگری با موضوع انتخابات با حضور دکتر لیلا دولتخواه مشاور فرماندار گناوه، یدالله خرم نژاد رئیس، معلولین، کارکنان و رئیس اداره بهزیستی شهرستان، زنان سرپرست خانوار، در اداره بهزیستی شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از بهزیستی گناوه در این نشست  دکتر لیلا دولتخواه مشاور فرماندار گناوه، گفت: اسلام و جمهوری اسلامی به جایگاه و نقش زنان در جامعه تاکید کرده است و به فرمایش امام خمینی (ره) زنان باید در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی همدوش مردان باشند و به تعبیر مقام معظم رهبری در میدان جنگ هم زنان نقش اول را ایفا کردند.

وی گفت: بانوان عناصر تاثیرگذار در ایجاد شور انتخاباتی هستند.

دکتر لیلا دولتخواه  اظهار داشت:بانوی مبارز و انقلابیِ خانم مرضیه حدیدچی دباغ یکی از مصادیق عینی الگوی سوم زن هستند.

وی ادامه داد : تبیین و روشنگری بانوان در خانواده جهت مشارکت حداکثری در انتخابات، ضمن زنده نگه داشتن امید در دل امت اسلامی، نشاط و شادابی را برای فرزندان این مرز و بوم، جهت فتح قله‌های بزرگ در این پیچ تاریخی رقم خواهد زد.

دکتر لیلا دولتخواه: عرصه انتخابات را یکی از مهمترین رویکردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: نیاز است زنان با موقعیت شناسی درست همانطور که تا امروز در همه عرصه‌های انقلاب نقش‌آفرینی کرده‌اند امسال نیز پای صندوق‌های رای با مشارکت خودشان و رقم زدن حضور حداکثری در مرحله اول و در مرحله بعد با انتخاب فرد اصلح بتوانند افراد شایسته، بایسته و لایقی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

کد خبر 110706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد