برنامه ریزی بهزیستی شهرستان زرند در جهت پرکردن اوقات فراغت جامعه هدف

نشست هم اندیشی در جهت تعامل وهمکاری و استفاده از ظرفیت سایر سازمان ها برای اوقات فراغت بین اداره بهزیستی وادارات آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای، ورزش و جوانان و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دراداره بهزیستی شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان نشست هم اندیشی در جهت تعامل وهمکاری و استفاده از ظرفیت سایر سازمان ها برای اوقات فراغت بین اداره بهزیستی وادارات آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای، ورزش و جوانان و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با هدف همکاری در زمینه استفاده از ظرفیت های آموزشی ادارات وارائه خدمات باکیفیت به زنان سرپرست خانوار و فرزندان تحت حمایت سازمان برگزار شد.

رضا محمودی نسب رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند با ارائه توضیحاتی در خصوص شرح وظایف بهزیستی اظهار  داشت :  همه آحاد جامعه در مقابل افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی مسئول هستند و ما تمامی تلاش خود را  در جهت تعامل با دستگاه های دولتی وارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بکار خواهیم بست و از همه مسئولین ادارات و نهاد ها میخواهم که حداکثر همکاری را با بهزیستی در جهت ارائه خدمات به این عزیزان داشته باشند.

وی افزود : یکی از راه های توانمند سازی و خروج از انزوای جامعه افراددارای معلولیت پرکردن اوقات فراغت آنها خصوصا با برنامه های فرهنگی و هنری و ورزشی می باشدو من از همه مدیران استدعا دارم بهزیستی را در این خصوص همراهی نمایند .

 در ادامه روسا ونمایندگان ادارات حاضر در جهت تعامل و همکاری وارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی قول مساعد دادند و مقرر شد تفاهم نامه ای در جهت پرکردن اوقات فراغت جامعه هدف برنامه در خصوص همکاری باشگاههای ورزشی شهرستان در رابطه با ورزش این افراد ،استفاده ازدوره ها و کلاسهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و  و.... منعقد گردد.

کد خبر 110549

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد