اهداء ۱۹۵ دستگاه اسپیلت به مددجویان بهزیستی زرند

به مناسبت عید غدیر و با حضور علی ابراهیمی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمان ، علی اکبر دستردی معاون مشارکتهای مردمی ، رضا محمودی نسب رئیس بهزیستی زرند، سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند و جمعی از مسئولین محلی ۱۹۵ دستگاه اسپیلت به مددجویان بهزیستی شهرستان زرند اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان در این مراسم به مناسبت سیدرضا حسینی نژاد فرماندار زرند گفت:  این کمک‌ها از محل اعتبارات استانی  بهزیستی و کمک شرکت فنی مهندسی فکور صنعت تهران اهدا ء و بین مددجویان بهزیستی شهرستان زرند توزیع شدند.

وی با قدردانی از مجموعه بهزیستی از مجموعه اصناف خواست با توجه به گرم شدن هوا برای نصب این تعداد اسپلیت خانواده‌های تحت پوشش از طریق اداره بهزیستی اقدام نمایند

 رضا محمودی نسب رییس بهزیستی زرند نیز در این مراسم  با بیان اینکه در حال حاضر ۴ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی این شهرستان قرار دارند، افزود، برای توانمندسازی مددجویان تفاهم نامه‌هایی با ادارات و نهاد های مختلف از جمله سازمان فنی و حرفه‌ای منعقد شده که امیدواریم مددجویان تحت پوشش که توانایی انجام کار دارند به سازمان فنی و حرفه‌ای مراجعه و مهارت‌های لازم را فرا گیرند.

وی افزود: مددجویان پس از کسب مهارت، تسهیلاتی از طرف بهزیستی با هدف راه اندازی کسب و کار دریافت می‌کنند .

رئیس بهزیستی زرند اظهارداشت : به آن دسته از کارفرمایانی هم که زمینه جذب مددجویان بهزیستی را فراهم آورند مشوق‌هایی از جمله پرداخت حق بیمه کارفایی ، تسهیلات کم بهره بانکی ، هزینه جبران کارایی و...  تعلق می‌گیرد.

کد خبر 110769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد