لاهیجان | آئین گلریزان تامین جهیزیه برای زوج ناشنوا در شهرستان لاهیجان برگزار شد

همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، آئین گلریزان تامین جهیزیه برای زوج ناشنوا با حضور آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی گیلان، حسین پیربازاریان رئیس حوزه مدیریت بهزیستی استان، هاجر بایرامی رییس اداره بهزیستی لاهیجان و جمعی از خیرین و سایر کارکنان بهزیستی درمحل سالن اجتماعات دکتر حکیم زاده بهزیستی لایجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، آریا طوفانی در این مراسم ضمن تبریک سالروز پیوند نورانی امیرالمومنین علی(ع) و حضرت زهرا(س)، از تمامی خیرین نیکوکار قدردانی کرد و گفت: خیرین همواره بعنوان بازوان قوی و ارزشمند در کنار بهزیستی هستند و هیچگاه مددجویان بهزیستی را فراموش نمی کنند.

وی اظهار داشت: سازمان بهزیستی همواره از هر فرصتی برای خدمت رسانی به مددجویان استفاده خواهد کرد و برپایی چنین مراسماتی و استفاده از ظرفیت خیرین، فرصتی مغتنم برای تامین نیازها و عرضه خدمات به مددجویان است.

مدیرکل بهزیستی گیلان در خاتمه ضمن اهدا هدایای نقدی وغیر نقدی به این زوج ناشنوا و تقدیر از خیرین ومدیره موسسه قرآن وعترت مصباح الهدی، بر لزوم خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.

شایان ذکر است این برنامه برای دومین سال پیاپی باحمایت موسسه قران وعترت در جهت تامین جهیزیه خانوادهای جامعه هدف بهزیستی برگزار می گردد.

کد خبر 109535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد