رقابت بیش از ۲۰۰ فرد دارای معلولیت زنجانی در آزمون استخدامی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از برگزاری آزمون استخدامی ویژه معلولین خبر داد وگفت : آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار در ۱۷خرداد با حضور ۲۰۲ نفر از افراد دارای معلولیت در سطح استان و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو بیان کرد: افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، برای تصدی بیش از ۷۵ شغل در ۴۶ دستگاه اجرایی، در این آزمون شرکت کرده و به رقابت می پردازند و پس از برگزاری آزمون و طی فرایندهای  اداری در دستگاههای اجرایی جذب و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با جهاد دانشگاهی تمهیدات لازم به منظور برگزاری صحیح ،سالم و با در نظر گرفتن مناسب سازی مکان آزمون و با همراهی ۲۷منشی یاریگر شامل ۱۲ زن و ۱۵ مرد ویژه توانیابان دارای معلولیت بینایی و جسمی، دو مترجم زبان اشاره ویژه ی ناشنوایان در نظر گرفته شده است تا این آزمون به بهترین صورت برگزار گردد.

خدابنده لو یادآور شد: آزمون در شرایط استاندارد و مناسب‌سازی شده برای افراد دارای معلولیت برگزار می‌شود و مهمانسرای بهزیستی استان برای معلولین متقاضی اسکان و همچنین وسیله نقلیه مورد نیاز در روز آزمون در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی  با اشاره به توانمندی ها و استعدادهای افراد دارای معلولیت در تمامی زمینه ها علی الخصوص در زمینه ی تحصیل اظهار کرد: داشتن شغل مناسب برای هر کسی موجب ایجاد و تقویت اعتمادبه‌نفس شده و انگیزه زندگی را در افراد بهبود می‌دهد؛ در افراد معلول و دارای ناتوانی جسمی این موضوع بیشتر به چشم می‌خورد.

کد خبر 108936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد