برگزاری جشنواره ملی عکس با موضوع نیکوکاری در جامعۀ ایرانی با حمایت سازمان بهزیستی

جشنواره ملی عکس نیکوکاری با موضوع نیکوکاری در جامعۀ ایرانی و با همت مرکز فرهنگ نیکوکاریِ خیر ماندگار (وابسته به بنیاد خیریه راهبری آلاء) و خانه هنرمندان، تابستان سال ۱۴۰۳ با حمایت سازمان بهزیستی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، جشنواره ملی عکس نیکوکاری با موضوع نیکوکاری در جامعۀ ایرانی و با همت مرکز فرهنگ نیکوکاریِ خیر ماندگار (وابسته به بنیاد خیریه راهبری آلاء) و خانه هنرمندان، تابستان سال ۱۴۰۳ با حمایت سازمان بهزیستی برگزار می‌شود.

بر این اساس، عموم عکاسان و علاقه‌مندان تا ۱۵ مردادماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. همچنین اطلاعات تفصیلی مقررات این جشنواره در آدرس اینترنتی  FESTIVAL.KHEIR.IR موجود است.

گفتنی است مؤسسه توسعۀ هنرهای تجسمی معاصر، انجمن عکاسان ایران، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران،انجمن عکاسی میراث فرهنگی، سازمان بهزیستی ،شبکه مستند سیما، پیام‌رسان بله، شبکه ملی موسسات نیکوکاری و موسسه نیکوکاری رعد الغدیر  از دیگر حامیان این جشنواره هستند.

شایان ذکر است؛ بخش سوم و ویژۀ این جشنواره، همراه با جوایز ارزشمند تنها به آثار دریافتی از "افراد دارای معلولیت" و نگاه آنها به دنیا اختصاص دارد. جهت مطالعۀ فراخوان و ارسال آثار به Festival.kheir.ir مراجعه فرمایید.

تیزر جشنواره را اینجا ببینید.

کد خبر 108817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =