پویش به عشق علی (ع) همزمان با عید غدیر برگزار می شود

همزمان با عید غدیر چهار طرح تکریم سالمندان سادات پیشکسوت، طرح بالاترین خدمت، طرح میهمانی عیدانه و طرح محله غدیر در قالب پویش «به عشق علی» برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، بابک قانعی معاون امور فرهنگی مرکز مشارکتهای مردمی و توسعه ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی  سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای عالی فرهنگی سازمان بهزیستی در خصوص طرح های مصوب در این شورا در قالب پویش به عشق علی گفت: در طرح تکریم سادات پیشکسوت، فرزندان مراکز شبه خانواده با حضور در مراکز سالمندان با سالمندان مقیم مراکز به ویژه سادات سالمند دیدار خواهند کرد.

وی گفت: همچنین در طرح محله غدیر با همکاری مراکز مثبت زندگی به عنوان حلقه اتصال بین توانمندان و نیازمندان، سفره های اطعام و حل مسئله توسط خیرین با موضوع رفع مشکلات و نظام مسائل جامعه هدف سازمان برگزار خواهد شد.

قانعی افزود: در طرحی دیگر با عنوان میهمانی عیدانه همکاران سازمان بهزیستی با حضور در خانه ها و مراکز نگهداری با هزینه شخصی سفره اطعام برای ولی نعمتان خود برپا خواهند کرد.

معاون امور فرهنگی مرکز مشارکتهای مردمی و توسعه ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی  سازمان بهزیستی کشورهمچنین گفت: در راهپیمایی ده کیلومتری و جشن غدیر در قالب طرح بالاترین خدمت مواکبی توسط بخش غیر دولتی و با استفاده از ظرفیت مردمی و توسط جامعه هدف در تهران و سایر استان ها برپا و ارائه خدمت خواهند داد.

کد خبر 110608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =