به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ مدیرکل بهزیستی هرمزگان در آستانه سفر رییس جمهور و هیئت همراه به استان ، از آغاز بکار میز ارتباطات مردمی بهزیستی هرمزگان خبر داد و افزود: میز ارتباطات مردمی بهزیستی استان هرمزگان با حضور محمدرضا کاظم زاده نماینده تام الاختیار معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ، سیدجمال رحمانی رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی کشور ، معاونین بهزیستی استان و بیش از ۳۷ نفر از مددکاران طی سه روز آماده پاسخگوئی به مراجعان و مددجویان تحت پوشش است.
سامیه جهانشاهی یادآور شد: میز ارتباطات مردمی بهزیستی هرمزگان از ۱۱ لغایت ۱۳ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۸ تا ۱۸ در محل اداره کل بهزیستی هرمزگان واقع در خیابان آیت الله غفاری پذیرای مراجعین خواهد بود.
وی تصریح کرد :هر فرد که در سازمان بهزیستی دارای پرونده باشد می تواند با مراجعه به میز ارتباطات مردمی یا تماس با شماره تلفن ۱۱۱ درخواست خود را ثبت نماید. کلیه مراحل فرایند و نتیجه درخواست، بصورت پیامک به شماره موبایل اطلاع رسانی خواهد شد.
جهانشاهی خاطر نشان کرد : اگر فرد واجد شرایط دریافت خدمات بهزیستی در سازمان دارای پرونده نباشد می تواند با مراجعه حضوری به میز خدمت بهزیستی شهرستان درخواست تشکیل پرونده بدهد و روند قانونی و فرایند کمسیون پزشکی را طی نماید.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان خدمت گیرندگان بهزیستی هرمزگان را ۱۵۰ هزار ۱۶۷ نفر اعلام کرد و اظهار داشت : براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تمام تلاش تیم میز ارتباطات مردمی بهزیستی استان هرمزگان بر این است که بهترین خدمت رسانی به مراجعین و جامعه هدف تحت پوشش ارائه گردد.
سامیه جهانشاهی بیان داشت : به برکت خدمات دولت سیزدهم ، بهزیستی هرمزگان در حال حاضر مددجوی پشت نوبت دریافت مستمری ندارد .
وی یادآور شد: افزایش ۲۲۴درصدی مبلغ مستمری، احداث ۴۵ واحد مسکونی در جزیره هرمز با مشارکت قرارگاه منطقه ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه ، تخصیص اعتبار تسهیلات ودیعه مسکن بانک ها موضوع بند "و "تبصره ۱۶ قانون بودجه و افزایش دو برابری سقف کمک بلاعوض احداث و ودیعه مسکن سازمان بهزیستی بخشی از عملکرد شاخص اداره کل بهزیستی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون است.
نظر شما