به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی نابینایان و عصای سفید همایش پیاده روی روشندلان و نابینایان استان بوشهر در شهر بوشهر از مجتمع توانبخشی شهید میگلی نژاد با حضور رضا محمودی سرپرست، معاونین بهزیستی استان و سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر تا مصلی نماز جمعه شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، شرکت کنندگان در این همایش با در دست داشتن بنر، پلاکارد و با سر دادن شعارهایی از جمله مسئولان باید با مناسب سازی محیط زمینه را برای مشارکت نابینایان و روشندلان در جامعه فراهم کنند، عصای سفید سمبل و مظهر قدرت و توانمندی نابینایان است، خواستار حمایت همه جانبه مسئولان و مردم در این زمینه شدند.

همچنین در ادامه این برنامه روشندلان با حضور در مصلی نماز جمعه شهر بوشهر نماز ظهر و عصر را به امامت حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر بوشهر اقتدا کردند.

در پایان نیز از سوی آیت الله صفایی بوشهری، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان به چهار زوج جوان نابینا هدایایی به این عزیزان اهداء گردید. لازم به ذکر است قرائت قرآن و اذان نماز ظهر و عصر توسط سعید افشار از نابینایان استان بوشهر گفته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد