پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی بمناسبت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان

مدیر کل بهزیستی استان بیانیه ای به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان صادر نمود

پیام مدیر کل بهزیستی استان بمناسبت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی کرمان

متن این پیام به شرح زیر میباشد:

سم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"

۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار دل‌ها سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۹۸ روز جهانی مقاومت نام گرفت تا همگان بدانند راه و منش این سردار بزرگ در خون میلیون‌ها آزادی‌خواه جهان جاری است و مجاهدت در جبهه های مبارزه با استکبار همچنان تا پیوستن به قیام مهدی موعود (عج) ادامه خواهد داشت.

امروز ما و به تعبیر حاج قاسم ملت امام حسین (ع) با تأسی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) و مکتب شهید سفر کرده، راسخ تر از همیشه به مسیر تعالی و رشد خود ادامه داده و در راه اعتلای ایرانی اسلامی به پیش می‌رویم.

در سالروز میلاد صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و همزمان با کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل، حادثه غم‌انگیز شهادت جمعی از عاشقان و دلدادگان سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی که همراه با خیل عظیم مردمی در مراسم سالگرد آن شهید والامقام شرکت کرده بودند، قلوب ملت عزیز ایران اسلامی را جریحه دار کرد. یقیناً این گونه جنایات ضدبشری تأثیری در کاهش روحیه انقلابی مردم قدرشناس و عاشقان سیدالشهدای مقاومت نخواهد داشت؛ بلکه برعکس، مردم ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی، قدرت، قوت و شجاعت انقلابی خود را به  جهان و دشمنان انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.»

این حرکت تروریست‌ها در چنین روز و چنین مکانی بی تردید علاوه بر آنکه نشانه استمرار درد جانکاه و عمیقی است که به دلیل رشادت‌ها و اقدامات راهبردی سردار بزرگ اسلام در دوران جهاد و مبارزه ایشان متحمل می‌شوند دلیلی بر اثرگذاری مستمر خط فکری و مکتب شهید سلیمانی در ایران و سرتاسر جغرافیای گسترده غرب آسیاست. ما بر این باوریم که شکست تاریخی رژیم آپارتاید و کودک کش صهیونیستی، منجر به تلاش بی فایده تروریست‌ها برای صدور ناامنی و بحران به خارج از مرزهای جعلی آن شده است و اقدامات اخیر تروریستی آن هم بخشی از همین تلاش‌های عقیم آن است که قطعا بی پاسخ نخواهد ماند.

خانواده بزرگ بهزیستی خراسان شمالی ضمن تسلیت این واقعه دردناک به محضر حضرت، ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های شهدای کرمان  تسلیت میگوید

محسن توحیدی مقدم

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی

کد خبر 98972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد