برگزاری آیین افتتاح مسکن مددجویی در کامیاران

در راستای گرامیداشت روز جهانی معلولین و اهمیت موضوع مسکن و سرپناه، ۲۱ واحد مسکن معلولین و مددجویان در کامیاران افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، پانزدهم آذرماه سالجاری با حضور فرماندار، مشاور و کارشناس اجتماعی فرماندار و رییس و چندتن از پرسنل بهزیستی شهرستان کامیاران 21 واحد مسکن معلولین بصورت نمادین در روستای زرین جوب مورد بهره برداری قرار گرفت.

کیانوش ثقفی فرماندار شهرستان کامیاران ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی معلولین، خدمتگزاری به محرومترین و آسیب پذیرترین قشر جامعه را ارج نهاد و از باارزش ترین اعمال دانست.

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت سرپناه، از تمامی دستگاههای اجرایی انتظار می رود که حدالامکان در جهت تحقق خواسته های سازمان بهزیستی در پیشبرد این مهم، تمامی همکاری و ظرفیت خویش را همواره به کار گیرند.

وحیده باتمانی رئیس بهزیستی شهرستان کامیاران در این مراسم ضمن قدردانی از حضور فرماندار و همراهان به تشریح برنامه های عمرانی این نهاد پرداخت و در خصوص ارائه خدمات عمرانی به مددجویان اظهار داشت: سازمان بهزیستی در کنارسایر خدمات خود، همواره در خصوص مسکن و سرپناه جامعه هدف خدمات شایانی ارائه می دهد.

باتمانی در ادامه تصریح کرد: در سال جاری بهزیستی کامیاران مبلغ دوازده میلیارد ریال کمک بلاعوض جهت ساخت این ۲۱ واحد مسکونی پرداخت نموده است.

روستای زرین جوب واقع در یک کیلومتری شهرستان کامیاران می باشد.

برگزاری آیین افتتاح مسکن مددجویی در کامیاران

کد خبر 96525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد