دومین جلسه ستاد مناسب‌سازی شهرستان گیلان‌غرب با ریاست فرماندار و با حضور اعضاء اصلی برگزار شد

"شبکه بهداشت و درمان باید از تمدید پروانه مراکز درمانی از جمله مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی که اصول اولیه مناسب‌سازی را رعایت نکرده‌اند جلوگیری کند"

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ محمدی فرماندار شهرستان، در این جلسه ضمن تقدیر از اداراتی که نسبت به انجام مصوبات قبل اقدام نموده‌اند از نهادها و مراکز دیگر که در انجام مصوبات مناسب‌سازی جا مانده‌اند با قید مهلت زمان مشخص خواست که نسبت به اقدامات مورد نظر دبیرخانه اقدام نمایند.

در این جلسه مصوب شد؛
- بانک ملت شعبه گیلان‌غرب نسبت به انجام مصوبه قبل مبنی بر ایجاد ورودی مناسب و استاندارد طبق نظر کارشناسان مناسب‌سازی اقدام نموده و گزارش آن را به دبیرخانه ستاد مناسب‌سازی شهرستان اعلام نماید.

_ بانک ملی و بانک کشاورزی شهر سرمست نسبت به انجام مصوبه قبل مبنی بر ایجاد رمپ یا ورودی مناسب و استاندارد اقدام نماید در غیر اینصورت شهرداری شهر سرمست مؤظف است مطابق دستورالعمل ایجاد مانع در پیاده‌راه اقدام قانونی در این خصوص انجام دهد.

_ اداره بهزیستی گیلان‌غرب نسبت به راه‌اندازی آسانسور به طبقه بالاتر ساختمان اداری اقدام کند و گزارش آن را به دبیرخانه مناسب‌سازی اعلام نماید.

_ شهرداری نسبت به تکمیل و ایجاد رمپ ورودی و سایر دستورالعمل‌های مناسب‌سازی سرویس بهداشتی تازه‌ تأسیس جنب پلیس راه اقدام و گزارش آن را به دبیرخانه مناسب‌سازی اعلام نماید.

_ فرمانداری نسبت به ایجاد یا اصلاح رمپ وروردی طبق نظر کارشناسان ستاد اقدام نموده و گزارش آن را به دبیرخانه ستاد مناسب‌سازی اعلام نماید.

_ اداره فنی_و_حرفه‌ای شهرستان نسبت به هم‌سطح‌سازی ورودی ساختمان اداری اقدام نموده و گزارش آن را به دبیرخانه ستاد مناسب‌سازی اعلام نماید.

_ شبکه بهداشت و درمان شهرستان از تمدید پروانه فعالیت و ارائه خدمات به مراکز درمانی از جمله مطب‌های پزشکی و دنداپزشکی که تأییدیه کتبی مناسب‌سازی ساختمان را از دبیرخانه ستاد مناسب‌سازی شهرستان را نداشته باشند خودداری نماید.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 90091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد