دومین جلسه شورای سالمندی شهرستان اسلام‌آبادغرب

این نشست به ریاست مهندس جابری معاون برنامه‌ریزی فرماندار این شهرستان و رئیس اداره بهزیستی و با حضور رؤسای ادارات و اعضای شورای سالمندان در محل سالن اجتماعات فرمانداری اسلام‌آبادغرب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛در این جلسه مصوباتی در راستای کمک به سالمندان پرخطر، تسهیل در تردد معلولان و سالمندان در فضای عمومی، تعیین پارک سالمند و برنامه‌های هفته سالمند به تصویب رسید.

و همچنین مقرر گردید؛
_ ادارات عضو شورای سالمندی در هفته بزرگداشت سالمندان از زنان و مردان بازنشسته و فرهیخته سالمند تقدیر و مستندات آن را به فرمانداری و اداره بهزیستی شهرستان ارسال نمایند.  _ شهرداری شهرستان پارک میناشی را به عنوان پارک سالمندان و معلولین معرفی نموده و نسبت به نصب تجهیزات تفریحی ورزشی مناسب سالمندان اقدام نماید.  _ با توجه به اینکه پایگاه سلامت ضمیمه حمیل که در حال احداث می‌باشد، کلیه استانداردهای دسترس‌پذیری مناسب‌سازی از جمله ورودی ساختمان با اجرای سطح شیب‌دار، نصب میله دستگرد در طرفین آن و نصب سرویس توالت فرنگی برای افراد دارای معلولیت و سالمندان اقدام نماید.  _ مقررگردید مرکز سالمندان مهرآیین به مناسبت گرامی‌داشت هفته سالمند نسبت به تدوین و برنامه‌ریزی بر اساس دستورالعمل روزشمار ارسالی از دبیرخانه بهزیستی کشور اقدام نماید.  _ مقرر گردید شبکه بهداشت و درمان شهرستان به مناسبت هفته بزرگداشت تکریم سالمندان نسبت به برگزاری برنامه‌های آموزشی ویزیت رایگان اقدام نماید.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 89994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد