نشست و هم اندیشی در حوزه ایثارگران با حضور مشاور وزیر تعاون در حوزه ایثارگران  در بهزیستی استان

با حضورمسعود آزادی مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران، مدیر کل بهزیستی استان ، معاونین حوزه های تخصصی جلسه ای با موضوعیت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامی داشت کنگره 8000 شهید استان در سالن جلسات برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان نشست و هم اندیشی مدیر کل بهزیستی استان ضمن عرض خیر مقدم  گزارشی از عملکرد واحد ایثارگران بهزیستی استان را ارائه نمودند و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین اهداف کارکنان اداره کل بهزیستی استان عنوان کردند  .

 در این نشست و هم اندیشی  مسعود آزادی مشاور وزیر  تعاون کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران گفت:ایثارگران دلیر و شجاع ایران اسلامی حماسه آفرینان، مجاهدان و دریادلان در روزگار سرنوشت ساز دفاع مقدس، ضامن بقا و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بوده و خواهند بود و خاطره خوش این از خودگذشتگی ها در ذهن مردم همواره باقی خواهد ماند.

 .  وی افزود: باید برای رفع مشکلات ایثارگران گام های بزرگی برداریم و برای این مهم نگاه ویژه ای در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد.

 مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثاگران، به اهتمام این نهاد به برنامه ریزی به منظور خدمات رسانی بهتر به این قشر گرانقدر تاکید کرد و گفت: شورای هماهنگی ایثارگران دستگاه های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور و استان‌ها با همین هدف تشکیل شده است.

وی افزود: به دنبال ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگران در سطح کشور هستیم و با تأکید بر این که ایثارگران باید الگوی مناسبی برای مردم باشند، گفت: ایثارگران با دل و جان کار می‌کنند و همواره دلسوز مردم بوده و هستند.

 در ادامه جلسه اعضا حاضر در این نشست به بیان مشکلات  ایثارگران اداره کل بهزیستی استان پرداختند که آقای مسعود آزادی خواستار حفظ وحدت ایثارگران اداره کل بهزیستی استان شدندو افزودند ما با تمام تلاش در جهت تسهیل نمودن مشکلات ایثارگران از هیچ تلاشی فرو گذاری نخواهیم کرد .

 نشست و هم اندیشی در حوزه ایثارگران با حضور مشاور وزیر تعاون در حوزه ایثارگران  در بهزیستی استان

 نشست و هم اندیشی در حوزه ایثارگران با حضور مشاور وزیر تعاون در حوزه ایثارگران  در بهزیستی استان

کد خبر 87757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد