رزن |حضور رئیس و کارشناس اداره ورزش و جوانان  شهرستان در بهزیستی

رئیس و کارشناسان اداره ورزش و جوانان با حضور دربهزیستی به جهت همکاری در برگزاری مراسم جشن عقد و ازدواج مددجویان از رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان رزن رئیس اداره بهزیستی ضمن عرض خیر مقدم به رئیس اداره ورزش و جوانان و تشکر از ایشان به جهت همکاری در برگزاری مراسم جشن عقد و ازدواج مددجویان بهزیستی گفت: بهزیستی رزن آماده همکاری و تعامل بیشتر با اداره ورزش و جوانان در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی و سایر برنامه های آموزشی و فرهنگی می باشد.

رضایی در ادامه بر تشکیل هیئت ورزشی ویژه افراد دارای معلولیت و جانبازان عزیز در شهرستان رزن تاکید نمود.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تشکر از مجموعه بهزیستی به جهت همکاری با اداره ورزش و جوانان گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و با هدف ترویج ازدواج سالم و کاهش آسیب اجتماعی و اهمیت آموزش و حمایت از جوانان و زوجین و توانمندسازی سازمان های مردم نهاد و در اجرای برنامه های ویژه جوانان اداره ورزش و جوانان با بهزیستی تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد خواهد شد. قراگوزلو در خصوص تشکیل هیئت ورزشی جانبازان قول مساعد داد. در پایان این جلسه از رئیس و کارشناس امورجوانان اداره بهزیستی رزن توسط رئیس اداره ورزش و جوانان با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 82935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد