شهرستان همدان|برگزاری  کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

اولین جلسه کمیته فرهنگی، پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان با حضور مدیر بهزیستی، مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارشناسان اداره زندان ها، شبکه بهداشت، شهرداری، آموزش و پرورش ناحیه یک و دو، ورزش و جوانان و کارشناسان پیشگیری بهزیستی شهرستان در دفتر مدیریت بهزیستی همدان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان همدان در ابتدای جلسه نوروزی ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین گفت: با توجه به مصوبه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان مبنی بر فعال نمودن کمیته های شش گانه این شورا که کمیته فرهنگی پیشگیری بر عهده بهزیستی می باشد، این جلسه تشکیل شده و باید در جهت ارائه راهکارها در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد تلاش نمائیم و این مهم مستلزم هم افزایی همه ادارات عضو و سازمان های مردم نهاد می باشد.

دکتر پورسینا رئیس اداره فرهنگی سازمان زندان ها در این خصوص گفت: صدا و سیما شهرستان باید در خصوص تولید محتوا و پخش برنامه های متنوع و موثر درخصوص پیشگیری از اعتیاد بیشتر فعالیت نماید و از حضور کارشناسان و متخصصان ادارات و صاحب نظران استفاده نماید.

 در ادامه مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه نظرات تخصصی خود را ارائه نمودند.

گفتنی است در پایان مصوباتی نیز در این زمینه صادر شده و مقرر شد طی مکاتبه ای به دستگاههای همکار جهت پیگیری و اجرا ابلاغ شد.

کد خبر 82514

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد