بهار | برگزاری جلسه جمعیت و جوانی

با حضوررئیس بهزیستی شهرستان و کارشناسان و مسئولین مراکز غیردولتی جلسه جمعیت و جوانی برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان  بهار، سرپرست بهزیستی با بیان اینکه به موضوع جوانی جمعیت با عنوان یک تکلیف شرعی نگاه کنیم گفت؛ انتظار دارم فعالیت ها در این حوزه به صورت شبانه روزی و جهادی انجام شود.

 وی افزود: باید بتوانیم در یک زمان کوتاه به اهداف خود دست پیدا کنیم و مهم ترین موضوع برای تحقق این امر، اقدامات فرهنگی است و اگر بتوانیم از همه ظرفیت های موجود استفاده کنیم قطعا موفق خواهیم شد.

قادری عنوان کرد: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری یکی از اولویت های مهم ما در سازمان بهزیستی، بحث جوانی جمعیت است.

در ادامه کارشناس مربوطه به ارائه عملکرد بهزیستی در حوزه حمایت ازخانواده وجوانی جمعیت پرداخت و گفت: این جلسه باهدف تصمیم گیری در حوزه موارد مربوط به فرزندآوری شهرستان و ترغیب جامعه به فرزندآوری تشکیل شده است.

 وی افزود :در جلسه حمایت از خانواده وجوانی جمعیت به موارد مختلفی اشاره و حسب نظر حاضرین مواردی رابرای تصویب اعلام و اقدامات انجام شده در حوزه بهزیستی را مهم و تاثیرگذار اعلام کرد و گفت:اقدامات بهزیستی در حوزه پیشگیری از معلولیت‌ها و با برگزاری کارگاههای آموزشی به داشتن جمعیت سالم خواهد انجامید.

درخاتمه  سرپرست بهزیستی، از کارشناس مربوطه و روابط عمومی خواست تا گزارش ارائه شده اقدامات این دستگاه باهدف افزایش امید و نگرش مثبت جامعه به فرزندآوری از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی گردد

کد خبر 82361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد