تویسرکان/ برگزاری جلسه شورای فرهنگی با هدف برنامه ریزی

جلسه شورای فرهنگی با حضور رئیس و اعضای شورای مربوطه درسالن جلسات بهزیستی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره  بهزیستی شهرستان تویسرکان شهرام کلوندی؛ رئیس بهزیستی ضمن تبریک سالروز ازدواج امیرالمومنین علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: هدف از برگزاری این جلسه برنامه ریزی در خصوص اجرای برنامه در مناسبت های پیش رو می باشد.

در ادامه برنامه های قابل اجرا در مناسبت های تیرماه توسط مسئول فرهنگی ارائه شد  و دیگر اعضاء پیشنهادات و برنامه های قابل اجرا در حوزه کاری خود را مطرح نموده و در ادامه برنامه های پیشنهادی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

شهرام کلوندی گفت: اولین مناسبت آتی هفته ازدواج است که  برپایی غرفه مشاوره رایگان در جوار آرامگاه حیقوق نبی، برگزاری دو کارگاه آموزشی مهارتهای پیش از ازدواج و همکاری با اداره ورزش و جوانان در برگزاری جشن عقد و ازدواج برای زوجهای جوان تحت پوشش از جمله برنامه های این هفته می باشد.

وی ادامه داد: توزیع بروشورهای اطلاع رسانی در ناوگان حمل و نقل عمومی، برپایی غرفه اطلاع رسانی جنب میدان مرکزی شهر، برگزاری کارگاههای پیشگیری از اعتیاد، برگزاری مسابقات فرهنگی ـ ورزشی در کمپهای ترک اعتیاد و همچنین برگزاری مسابقه نقاشی در کانون پرورش فکری کودکان از جمله برنامه های  مصوب شده جهت اجرا در هفته مبارزه با مصرف مواد مخدر می باشد.

ایشان در ادامه به اجرای برنامه در هفته بهزیستی پرداخته و گفت: غبارروبی گلزار شهدا توسط همکاران، دیدار با نماینده ولی فقیه، فرماندار و نماینده شهرستان در مجلس ، برپایی میز خدمت در نمازعبادی سیاسی جمعه به همراه توزیع بروشورهای اطلاع رسانی، برگزاری دوره آمادگی شغلی ویژه افراد متقاضی تسهیلات اشتغال، اردوی داخل شهری  ویژه همکاران در خارج از ساعت اداری و برگزاری مسابقه دارت برای کارکنان اداره از جمله برنامه های قابل اجرا در هفته بهزیستی می باشد.

هفته عفاف و حجاب و اعیاد قربان و غدیر  از جمله مناسبتهای دیگری بود که مورد نظر قرار گرفته شد و اطعام مددجویان در روز عید غدیر مورد توجه ویژه قرار گرفت.

کد خبر 82270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد