نشست علمی تخصصی ذیحسابان و معاونین پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی سراسر کشور برگزار شد

دکتر بریمانی با بیان اینکه ۹۲۱ مرکز، انجمن و موسسه در استان با مجوز و نظارت بهزیستی فعالیت می کنند، گفت: ۱۸۰ مرکز شبانه روزی، ۵۴۴مرکز روزانه و ۱۹۷ انجمن، موسسه خیریه و موسسات غیر دولتی در استان خدمات ارائه می دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به مقام اول استان مازندران در زمینه گردشگری گفت: استان سرسبز مازندران سه میلیون و دویست و هشتاد هزار نفر جمعیت، ۲۲شهرستان، ۶۷شهر،۳۶۷۱روستا و یک میلیون و سیصد هزار نفر سکنه غیر بومی دارد.

وی استان مازندران را رتبه اول شاخص باسوادی و شاخص هزینه آموزش در کشور عنوان کرد و افزود: استان مازندران دارای بیشترین موسسات آموزش عالی غیر دولتی در کشور می باشد و دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در استان فعالیت دارند.
مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه ۳۷۸ هزار نفر در استان مازندران تحت پوشش خدمات  بهزیستی هستند، افزود: حدود ۶۷ هزار خانوار تحت پوشش در استان مستمری دریافت می کنند که با بعد خانوار شامل ۱۱۲هزار نفر می باشد.

وی با اشاره به ارائه خدمات به افراد تحت پوشش تصریح کرد: ۴۷ هزار خانوار در معاونت امور توانبخشی و ۱۹ هزار خانوار نیز در معاونت امور اجتماعی بهزیستی مازندران از خدمات سازمان بهزیستی بهره مند هستند و در حال حاضر در حوزه ارائه خدمات مستمر، پشت نوبت نداریم و ثبت خدمات، روزانه توسط کارشناسان انجام می شود.

دکتر بریمانی با بیان اینکه ۹۲۱ مرکز، انجمن و موسسه در استان با مجوز و نظارت بهزیستی فعالیت می کنند، گفت: ۱۸۰ مرکز شبانه روزی، ۵۴۴مرکز روزانه و ۱۹۷ انجمن، موسسه خیریه و موسسات غیر دولتی در استان خدمات ارائه می دهند.

مدیر کل بهزیستی مازندران با شاره به رشد ۱۰۴ درصدی اعتبارات تملک و سرمایه ای بهزیستی استان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، افزود: در اعتبارات استانی هم ۴۲ درصد رشد در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ داشتیم.

وی در خصوص آمار نیروی انسانی بهزیستی استان خاطر نشان کرد: تعداد ۸۷۱ نفر نیروی انسانی با انواع استخدام رسمی، پیمانی ، قرار داد معین و غیره و ۱۶۰ نیروی شرکتی در مجموعه اورژانس اجتماعی، مشاوره تلفنی ۱۴۸۰، بخش خدمات و راننده استیجاری مشغول به خدمت هستند.

دکتر بریمانی با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر، خاطر نشان کرد: در سال گذشته با همکاری سازمان بهزیستی کشور و سازمان برنامه و بودجه استان موفق به تبدیل وضعیت ۵۸ نیروی شرکتی شدیم.

وی اظهار داشت: کلیه قراردادها و تفاهم نامه ها در سامانه ارمغان بارگذاری شده است.

مدیر کل بهزیستی استان کسب مقام قهرمانی بانوان و آقایان در مسابقات والیبال کشوری سازمان بهزیستی را از افتخارات خانواده بزرگ بهزیستی مازندران برشمرد و گفت: استان مازندران در پانزدهیمن دوره از جشنواره افراد دارای معلولیت کشور موفق به کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز شد.

دکتر بریمانی در پایان از حمایت های یاری گرانه معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور ، معاونت توسعه مدیریت و منابع بهزیستی کشور،   مجموعه ستاد مرکزی سازمان بهزیستی، نماینده  ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیشبرد اهداف سازمان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 79167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد