محمد مهدی امیری با بیان اینکه ملاقات مردمی در استانداری ها به جدّ پیگیری می شود گفت: دفتر پذیرش و هماهنگی بهزیستی با ۵۴ خدمت و بالای ۱۷۰ زیرخدمت در راستای رضایت جامعۀ هدف فعالیت دارد.
وی تمامی شرح وظایف بهزیستی را در دل اداره پذیرش دانست و اظهار داشت: افراد شاغل در اداره پذیرش باید دانش و مهارت لازم در حوزه کاری داشته باشند.
رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی کشور؛ بهزیستی را اوّلین دستگاهی دانست که شیوه نامه میز خدمت را امضا کرده است و گفت: اولین سطح ارائه خدمات در میزخدمت صورت می گیرد و همه شهرستان های بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت باید میز خدمت داشته باشند.
وی با اشاره به گزارش های مددکاری در دفتر پذیرش گفت: گزارش های مددکاری باید با محوریت توانمندسازی جامعۀ هدف نوشته شود.
گفتنی است؛ محمد مهدی امیری رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی کشور به منظور بررسی روند ارائه خدمات در مرکز پذیرش بهزیستی در استان یزد حضور یافت.
نظر شما