از ظرفیتهای قانونی و قضایی برای برخورد با دستگاههای اجرایی کم کار در حوزه مناسب سازی تردد معلولان استفاده خواهد شد.

در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی تردد معلولان از مسیر تردد معلولان در مطب پزشکان و بانکها انتقاد و مقرر شد در صورتی که این مشکل برطرف نشود از ظرفیتهای قانونی و قضایی برای رفع این مسئله استفاده شود .

بررسی راهکارهای تسهیل تردد معلولان در شهر و حضور بیشتر در جامعه در جلسه ی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان مطرح گردید.

زیدوند سرپرست بهزیستی استان مرکزی در این جلسه گفت : بحث تردد معلولین در سطح شهر روان سازی نشده است

زیدوند ضمن اشاره به تردد معلولین به مراکز درمانی به خصوص مطب پزشکان افزود: متاسفانه ساختمان هایی که پروانه بهره برداری دریافت نموده اند شرایط تردد آسان را ندارد و دانشگاه علوم پزشکی در بحث صدورپروانه بهره برداری حتما باید این موضوع را مورد توجه قراردهد .

این مقام مسئول در خصوص بررسی تسهیل تردد معلولان در شعب بانکهای استان گفت : مقرر شد نهایتا نسبت به پیگیری قضایی دراین خصوص با توجه به اینکه متولی امورمعلولین هستیم در دستور کار قرار گیرد .

زیدوند در ادامه اظهار داشت : در بحث  تردد معلولین در شهرهای ساوه و فرهمین که شهرهای بدونه مانع هستند مبا حثی مطرح شد و نهایتا ارزیابی دستگاههای اجرایی در قالب طرح جشنواره شهید رجایی مورد بحث قرار گرفت

 زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز در این جلسه براستفاده از تمام ظرفیتهای قانونی برای تسهیل تردد مناسب سازی عبور ومرور معلولین تاکید کرد وگفت : مراکز درمانی ، ادارات و دستگاههای اجرایی پر مراجعه با اولویت بندی در راستای اجرای  ضوابط مناسب سازی تردد معلولان اقدام نمایند .

کد خبر 70121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد