به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، کلیه واحد های دولتی و مراکز غیردولتی تحت نظار سازمان، متقاضیان خدمات فوق به منظور ثبت و پیگیری درخواست خود می توانند به پیشخوان مذکور مراجعه کنند.
لازم به ذکر است تمامی 54 خدمت مصوب این سازمان در سامانه مورد اشاره در مراحل اطلاع رسانی،ثبت درخواست و ارائه نتیجه به ماهیت الکترونیکی ارتقاء یافته است. همچنین در مرحله توسعه خدمت تعداد 30 خدمت از خدمات فوق دارای ماهیت الکترونیکی و 24 خدمت دیگر با توجه به لزوم ارائه حضوری خدمت به صورت غیرالکترونیکی عرضه می شود.
معرفی خدمات الکترونیکی و غیرالکترونیکی سازمان بهزیستی استان تهران
نظر شما