دشتی | بازدید رئیس شهرستان دشتی از منزل مددجو در دهستان طسوج

رئیس بهزیستی شهرستان دشتی به همراه بخشدار بخش شنبه و طسوج و جمعی از مسئولین آن شهرستان از منزل مددجویان تحت پوشش بهزیستی ساکن در دهستان طسوج بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، در این بازدید محمد طلائیان بخشدار بخش شنبه و طسوج گفت : حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با این عزیزان همچنین بررسی مشکلات و تلاش در جهت رفع مشکلات از برنامه هایی می باشد که توسط دولت مردمی ایران قوی در حال اجرای می باشد و قوت قلبی برای مردم بخصوص جامعه هدف بهزیستی محسوب میشود ؛ زیرا این افراد به این اطمینان میرسند که فراموش نشده و مسئولین در پی حل مشکلاتشان هستند .

طلائیان در ادامه بیان کرد در راستای رفع مشکلات مردم عزیز دهستان طسوج بخصوص جامعه هدف بهزیستی بازدید های متعددی صورت گرفته و در حال حاضر نیز روئسای ادارات بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور عشایر، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، امور اراضی و رئیس شورای شهرستان بصورت میدانی در روستاهای این دهستان حضور پیدا کرده اند.

مراد زارع رئیس بهزیستی شهرستان در دیدار با خانوارهای تحت پوشش بهزیستی اظهار کرد : معلولین و مددجویان جزء اقشار شریف و عزیز جامعه هستند و با توجه به محدودیت‌ و مشکلاتی که دارند ، نیازمند نگاه ویژه و توجهی خاص از سوی مسئولین و متولیان مربوطه بوده و هرگز به ترحم و دلسوزی نیاز ندارند .

وی در ادامه افزود : با توجه به‌ مشکلات متعدد جامعه هدف، امید است با همکاری و تعامل سازنده بتوان مشکلات جامعه هدف بهزیستی را مرتفع نمود .

زارع گفت : در این برنامه با حضور و بازدید از منزل جامعه هدف بهزیستی ، بصورت چهره به چهره و همچنین برپایی میز خدمت ثابت و سیار با این عزیزان دیدار و مسائل و مشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این بازدید ، بسته های حمایتی به خانواده های تحت پوشش اهداء گردید .

دشتی | بازدید رئیس شهرستان دشتی از منزل مددجو در دهستان طسوج

کد خبر 64864

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد