به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، در راستای تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با مددجویان و جامعه هدف مدیر کل بهزیستی هر هفته در روزهای دوشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ پاسخگوی مطالبات و درخواست های مددجویان عزیز می باشد.
در این دیدار که رئیس اداره پذیرش و روابط عمومی مدیر کل را همراهی می کردند به تقاضای بیش از بیست نفر از مددجویان که بیشتر درخواست کمک هزینه درمان، معیشت، اشتغال و مسکن بود پاسخ داده شد و مدیر کل دستور پیگیری را از طریق اداره پذیرش و معاونت های تخصصی با استفاده از ممرهای قانونی و دستورالعمل های سازمانی صادر کردند.
نظر شما