🔸جلسه شهر دوستدار سالمند در شهرداری خرم آباد برگزار شد

این جلسه با حضور شهردار، مدیرکل بهزیستی، مدیر کل امور شهری و روستایی، معاونت عمرانی استانداری، شورای شهر و معاونین شهردار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، این جلسه با حضور شهردار، مدیرکل بهزیستی، مدیر کل امور شهری و روستایی، معاونت عمرانی استانداری، شورای شهر و معاونین شهردار برگزار شد
از انجایی که خرم اباد به عنوان یکی از شهرهای پایلوت اجرای طرح دوستدار سالمند انتخاب شده است دبیرخانه شورای سالمندان استان، پیگیری های لازم رو با استانداری (معاونت عمرانی و معاونت سیاسی)، شهرداری (معاون معماری و شهرسازی، معاون اجتماعی و فرهنگی، .....) و سایر دستگاهها انجام می دهد تا دستورالعمل این طرح به طور کامل اجرا گردد.

این طرح در سه محور اصلی محیط فیزیکی، خدمات شهری، محیط اجتماعی و ٨ بعددیگر اجرا می شود.

"دبیر اجرای " این طرح به عهده شهرداری ها است که باید اقدامات لازم را انجام و پس از گذشت سه ماه جلسه محیط دوستدار سالمند را (درقالب سه کمیته) اجرا نمایند و کلیه دستگاهها نیز بایستی با ایشان همکاری نمایند.
و برای اجرای طرح یک مجری با تخصص شهرسازی، شهر رو ارزیابی و نقاط ضعف را شناسایی و برای رفع آنها، برنامه می دهند و بعد هم با کمک شهرداری برنامه ها اجرا می شوند.

مصوبات جلسه:

با دستور شهردار، معاون معماری و شهرسازی، مسئول برگزاری جلسات محیط دوستدار سالمند و امورات مربوطه شدند.
همچنین  مدیر کل شهری استانداری تقبل کردن که فرم اولیه برای پروپوزال مجری ها رو آماده نماید.
 بهزیستی استان بعنوان ناظر عالی طرح  فرم تهیه شده را برای دانشگاههای استان ارسال کند تا داوطلب برای انتخاب مجری نهایی، به کشور معرفی شود.

کد خبر 110279

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد