نهاوند |جلسه ستاد مناسب‌سازی شهرستان

جلسه ستاد مناسب‌سازی شهرستان به ریاست سرپرست فرمانداری و باحضور معاون امور برنامه‌ریزی، رئیس بهزیستی و جامعه معلولین نهاوند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نهاوند سرپرست فرمانداری گفت: ادارات مختلف با محوریت شهرداری باید، اقدامات لازم و مورد نیاز جهت رفاه معلولین برای مناسب سازی ادارات را انجام دهند.

وی افزود: در راستای معرفی حقوق این قشر از جامعه، تشکیل کارگروه تخصصی جامعه معلولین یکی از راهکارهای تسریع در امور این قشر خواهد بود.

سلگی خاطرنشان کرد: مسئولین شهرستان باید به دنبال خدمات‌رسانی مناسب به معلولین باشند و پیگیری‌های لازم جهت اجرایی شدن قوانین مصوب حمایتی در مورد معلولان و استفاده بهینه از خدمات و امکانات عمومی در شهرستان انجام شود و همه ادارات شهرستان موظفند در راستای قوانین مربوطه برای ایجاد برابری فرصتهای اجتماعی به عنوان مطالبه به حق جامعه معلولین تلاش نمایند.

درادامه این جلسه مریم سلگی رئیس بهزیستی ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان گفت: دیدگاه مثبت فرماندار جهت خدمات رسانی به جامعه هدف سازمان بویژه افراد معلول در این برهه از زمان موجب دلگرمی کارکنان بهزیستی در خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه می باشد.

درپایان برخی پیشنهادات مطرح شده در زمینه مناسب سازی بعنوان مصوبه به تصویب اعضاء جلسه رسید.

کد خبر 53374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد