سمیرم | دیدار رئیس بهزیستی شهرستان با روسای کمیته امداد و کانون پرورش فکری

رئیس اداره بهزیستی در راستای تعامل سازنده با ادارات شهرستان با روسای کمیته امداد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدارهای جداگانه ای داشت. .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سمیرم، در دیدار اول داودی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمیرم، از تعامل و همکاری ویژه ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و دغدغه ی حضور کودکان دارای معلولیت در فعالیت های پرورش استعداد و خلاقیت محوری، جشنواره های ملی و بین المللی  تقدیر کرد و افزود  : تئاتر عروسکی معلولین، اجرای کنسرت ها و گروه های موسیقی آموزش پذیران مرکز توانبخشی امید شهرستان و نگاه ویژه به شرکت در جشنواره های ادبی و هنری معلولین، نمود بارز نگاهی فراتر از محدودیت به این قشر توانمند میباشد.

در پایان رئیس بهزیستی با اهدای لوح سپاس از زحمات مربیان و همکاری های  رئیس این کانون تقدیر کرد

در دیدار دوم هم رئیس اداره بهزیستی سمیرم به دیدار مدیر کمیته شهرستان سمیرم رفت و مذاکراتی را در خصوص تعاملات و همکاری های بیشتر این دو نهاد خدمت رسان به محرومان داشتند و با توجه به انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل بهزیستی استان اصفهان با کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور توسعه زمینه همکاری مشترک و بهره مندی از ظرفیت های موجود و افزایش تعاملات دو جانبه بر اجرای مفاد این تفاهمنامه تاکید شد.

کد خبر 53074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد