-تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
-مهلت دریافت اسناد مزایده : ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ساعت ۱۹
-تاریخ بازدید : ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
-مهلت ارسال پیشنهاد : ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ ساعت ۱۹
-تاریخ بازگشایی : ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
-تاریخ اعلام به برنده : ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
شرایط عمومی و توضیحات برگزاری مزایده دستگاه اجرایی
رعایت موارد ذیل الزامی است :
۱- برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرایند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده (در صورت وجود هزینه مربوطه)،؛پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایدهگران محترم از این طریق امکان پذیر می باشد.
۲-کلیه اطلاعات املاک مستغلات شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلام عمومی سامانه مزایده، قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می باشد.
۳-علاقمندان به شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره های ذیل تماس حاصل نمایند:
مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه : ۴۱۹۳۴-۰۲۱
اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استانها در سایت سامانه ( www.setadiran.ir ) بخش "ثبت نام/پروفایل مزایده گر" موجود می باشد.
نظر شما