ملارد| ۴۶۰ معتاد متجاهر از ابتدای سال جاری جمع آوری شده اند

فرماندار شهرستان ملارد از جمع آوری ٤٦٠ معتاد متجاهر از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: برخی از این افراد بومی منطقه نیستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از ایرنا، فرماندار شهرستان ملارد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه و مواد مخدر افزود: بیش از نیمی از ظرفیت بازپروری معتادان متجاهر استان تهران در مرکز اخوان این شهرستان است و توقع داریم مجموعه های استانی در این موضوع به ملارد توجه ویژه داشته باشند.

سجاد برنجی ادامه داد: وجود مرکز اخوان هرچند دارای کارکردهای مثبتی برای کل استان تهران است اما عوارض منفی و نامطلوبی برای شهرستان ملارد به همراه دارد.

برنجی اذعان داشت: در هنگام جمع آوری معتادان متجاهر حضور نماینده بهزیستی در کنار ماموران نیروی انتظامی الزامی است تا جمع آوری این افراد برای درمان به درستی صورت گیرد.

فرماندار ملارد گفت: یکی از مطالبات همیشگی ما افزایش نقش نظارتی مجموعه مدیریت شهرستان بر عملکرد مرکز اخوان است.

برنجی با بیان اینکه بیشتر معتادان متجاهر شهرستان ملارد غیربومی منطقه هستند، افزود: برخی مواقع در هنگام اتمام دوره درمان مددجویان در انتقال این افراد به زادگاه های خود دقت لازم صورت نمی‌گیرد، لذا بخشی از این افراد در این شهرستان می مانند و مجدد به اعتیاد روی میاورند.

وی گفت: با توجه به وضعیت شهرستان ملارد حتماً باید بخشی از ظرفیت مجموعه اخوان به صورت ویژه به این شهرستان اختصاص یابد.

کد خبر 45674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد