پیام مدیر کل بهزیستی به مناسبت روز کارمند

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر در متن پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

چهارم شهریور، به پاس ایثار و ارزش نهادن به تلاش‌ ها و زحمات کارکنان دولت و تلاشگران عرصه خدمت، روز کارمند نامگذاری شده است. روز کارمند روز تجلیل از کارگزاران دولت جمهوری اسلامی و ارج نهادن به خدمت آنان است. کارمندانی که با صعه صدر و توجه به خواست مشتریان و جامعه هدف تلاش می کنند تا آلام دل دردمندان باشند.

همکاران ارجمندم:

تلاش خالصانه و صادقانه شما آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد است. نتیجه بذر تلاش و کوشش شما، درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیبا است. کوشش شما در سالهای گذشته و کسب  رتبه برتردر چهار سال متوالی در بین ۵۱ دستگاه دولتی در جشنواره شهید رجایی که همه ساله به منظور ارج گذاری و تکریم “خدمت صادقانه و مؤثر” در نظام جمهوری اسلامی  برگزار می شود نشان از همت بلند شماست.

 نقش بی بدیل شما در پیشگیری از شیوع کرونا  در مراقبت و قرنطینه کامل یک هزار و ۱۰۰ نفر از افراد تحت پوشش در مراکز شبانه روزی سالمندان، بیماران روانی  مزمن و معلولین ذهنی، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و مراکز ترک اعتیاد و سرپناه شبانه تحت نظارت بهزیستی ستودنی است.

بهزیستی که افتخار همکاری با قشر آسیب پذیر را در کارنامه زرین خود دارد همیشه و همواره به وجود و حضور کارمندانی متعهد، دلسوز و توانمند که در عرصه ارایه و ساماندهی خدمات حمایتی و تخصصی مددکاری و روانشناسی از هیچ کوششی مضایقه نکرده اند می بالد و با تمام وجود قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز کارمند، این روز را  به همه شما کارکنان متعهد دولت خدمتگزار و نیروهای خدوم و تلاشگر اداره کل بهزیستی استان زنجان تبریک و تهنیت عرض نموده واز زحمات و تلاش های بی دریغ شما صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، توفیق و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم.

درود بر همت بلندتان
محمد محمدی
مدیر کل بهزیستی استان زنجان

کد خبر 41931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد