به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر فاطمه رضوان مدنی از برقراری 4هزار و 711تماس موفق با خط تلفن صدای مشاور (1480) در کرمانشاه طی سه ماهه ابتدای امسال خبر داد.
وی اظهار کرد: مسائل بین فردی، اختلافات بین زوجین، اختلالات روانی، افسردگی، مشکلات تربیتی و مشاوره تحصیلی از مهم ترین موارد مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با خط تلفن مشاوره ای 1480 است.
به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، هر فردی برای بهتر زیستن و غلبه بر مشکلات متعدد خود نیازمند آگاهی است که این امر از طریق مشورت با افراد خبره و متخصص به وجود می آید.
وی ادامه داد: مرکز مشاوره 1480 بهزیستی در کرمانشاه از سال 79 آغاز به کار کرده و برقراری تعامل بین تماس گیرنده و مشاور موجب می شود، نیاز تماس گیرندگان برطرف شده یا موجب تثبیت و یا بهبود سلامت روان آنان شود.
دکتر رضوان مدنی بسیاری از مشکلات مطرح شده را ناشی از مسائل جزئی و یا از سرناآگاهی عنوان کرد که از طریق سوق دادن مخاطب به سمت یک هماندیشی می تواند از حاد شدن مشکل جلوگیری می کند.
این مسئول بیان داشت: به طور میانگین و به صورت فصلی نزدیک به پنج هزار تماس با این مرکز برقرار می شود و به صورت روزانه 150 تا 160 مخاطب با این مرکز تماس می گیرند.
نظر شما