تکریم سالمندان در گرامیداشت  هفته  جهانی سالمند

به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی سالمند ؛دکتر جمالیان نماینده مردم شریف اراک ، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه و با حضور دکتر حسین آبادی مدیرکل ، یادگاری مسئول حراست ، خانجانی رییس بهزیستی شهرستان اراک و ابدال مدیرعامل مرکز خیریه سالمندان جامع توانبخشی اراک، از این سرمایه های ارزشمند بازدید نمودند

مدیرکل بهزیستی استان در این بازدید با تبریک هفته جهانی سالمندان به عزیزان سالمند  مقیم و همچنین پرسنل زحمتکش مراکز ، افزودند :  سازمان بهزیستی برای مراکز سالمندان استانداردهایی را مشخص کرده است که به لحاظ فیزیکی ومراقب و خدماتی که ارائه می‌شود استانداردهای مشخصی وجود دارد.

دکتر حسین آبادی  بیان داشت : مهم‌ترین این استانداردها فضای مناسب، تعداد مراقب کافی و تغذیه مناسب، فعالیت جسمی و ذهنی کافی سالمند است و باید توجه داشت که در خانه سالمندان ارتباطات اجتماعی سالمند با خانه و جامعه قطع نمی‌شود ودر مراکز سالمندان استان محیط فیزیکی مناسب و تعداد مراقبان آموزش دیده کافی وجود دارد تا این عزیزان بتوانند زندگی سالم  و راحتی داشته باشند.  اگر ارتباط خانواده با سالمند حفظ شود، معمولاً برایشان مشکل روحی جدی ایجاد نمی‌شود .

در ادامه این بازدید دکتر جمالیان نماینده مردم شریف اراک ، کمیجان وخنداب  در مجلس شورا ی اسلامی ضمن  تقدیر از تلاشهای کارکنان مرکز نگهداری سالمندان، ساماندهی امور سالمندان را کاری الهی برشمرد.

وی در ادامه افزود : رمز موفقیت هر جامعه ای داشتن برنامه ریزی و شفاف بودن کارها و هدفها می باشد

نماینده مردم شریف اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مردم و دولت ، همدلی و همزبانی  را که سرلوحه کار می باشد را تحقق ببخشیم

 این مقام مسئول اظهار نمود: : قطعا کار در این مرکز عشق و ویژگی خاصی را می طلبد که می توان این ویژگی مهم را در این مجموعه عظیم در اراک دید.

وی افزود: امید است که بتوانیم شاهد حمایت بیشتر خیرین در زمینه نذورات، مشارکت و کمک های نقدی و غیر نقدی به این موسسه باشیم.

 در ادامه ابدال مدیرعامل مرکز نیز با ارائه گزارش مختصری از عملکرد مرکز و اقداماتی که انجام میشود عنوان نموده و مشکلات موجود و پیش روی مرکز را بیان نمود

کد خبر 118672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد